My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

She's a punk!

Publicerad 2013-09-26 11:21:00 i Dagens make up,


När jag i fredes skulle provjobba för Make Up Store så ville kära Anneli att jag gärna skulle göra min egen version av deras senaste kolletion Punk. Så det gjorde jag och jag gick ALL IN... när jag skulle provsminka mig själv först iaf sen blev jag lite blyg ^^,. Här är iaf bilderna från provsminkningen där jag gick all in med smink, hår naglar och smycken! I kolletionen var det mycket mörka ögonskuggor och en knallgrön så det va de jag ville satsa på men ändå göra det till min egen look!
Anledningen till att jag bara har med halva huvudet på bilderna är för att jag bara sminkde den halvan :)
 
P.s hur jag såg ut i fredes kommer upp senare ;)
 
I've used:
Eyes
MUS Eyeprimer Clear
MUS HTL Space
MUS Tri Brow (the black one as a eyeshadow)
MUS EP Black
MUS EP Snowflake
MUS ED Bamboo
MUS MS Satin
MUS Cake eyeliner Black
MUS Falselashes Glamour
L'oréal False lash wings mascara
 
Cheeks
MUS Blush Fresh
MUS Blush Nut
MUS MS Satin
 
Lips
MUS Lipstick Expect (No longer in stock)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2013-11-05 21:57:15

Vilken snygging!! Du skulle inte "fegat"😃😃

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela