My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Weep Little Lion Man, you're not as brave as you were at the start

Publicerad 2014-06-12 10:38:00 i Allmänt, Dagens make up,


 
Hej Kompisar! :)
Hoppas allt är bra med er, jag har nog kommit på problemet med att jag inte är någon superbloggare..... Man måste ju faktiskt blogga! Skit, det är ju sååååå jobbigt.... ;)
 
Men nu, nu händer här något! Jag bjuder på en look jag hade på jobbet till make up stores förra look, Tribe. Jag vet inte riktigt vad jag ville komma med denna makeupen men min slutsats blir 90-talist/något taget från lejonkungen (musikalen) ^^,
En arbetskollega sa att jag såg ut som de gjorde när hon var ung och skulle på rejv, haha coolt! :)
 
Jag har använt:
 
Ögon
TFSI Lemondrop
MUS MS Indus Gold
MUS MS Beetle
MUS MS Ghetto
MUS ED Morning Breeze
MUS CS Ra
MUS WP Sinai
MUS EP Czar
MUS Cke eyeliner Black
MUS Multi Lash Mascara
MUS Lösfransar Miss
 
Strazz
MUS Multi (den nya versionen) och Universal
 
Kinder
MUS WP Sinai
MUS Blush Sugarpink
MUS MP Chocolate (Ett mörkare puder)
 
Läppar
MUS LP Natural
MUS GlossLips Virgin
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela