My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

I'll keep you my dirty little secret!

Publicerad 2014-05-16 13:36:54 i Dagens make up,

 
It's Friday Folk's och det betyder SMOKEY! ;) Och det betyder att Johanna slänger på sig sin favoritskugga som heter Cupcake och kommer från Make Up Store. Den är verkligen den bästa och roligaste skuggan jag vet att göra smokey eyes med för den är mör mörk lila/brun med massa större glitterkorn i, passar till ALLT ;)
 
Gud nu när jag ser dessa bilderna saknar jag mitt långa och mörka hår litegrann faktiskt :/
 
Gissa vad denna smartisen gjorde idag?! Kände mig sådär lite hurtig när jag vakna och fick för mig att jag skulle ut och gå i karnas(slinga i skogen för er som inte känner hörby ;P)! Så jag tog på mig de snabba skorna och begav mig, dock märkte jag väldigt fort vad det var jag hade glömt innan jag gick: min allergi medicin O_O Det blev en onödigt jobbig runda men jag genomled det och nu känns de i rumpan :) Men hur smart får man bli, mitt i pollens högsäsong drar vi ut på hike utan allergimedicin..... Stupido!
 
Jag har använt:
 
Ögon
TFSI Lemondrop
MUS M/S Cupcake
MUS E/D Strict
Depen (en svart/brun kajal)
MUS Multilash mascara
 
Kinder
Blush Sugarpink
Blush Nut
 
Läppar
Liten tuch av MUS Lipstick Obsess
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela