My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

The bitch is back in tha house!

Publicerad 2014-05-14 20:45:25 i Dagens make up,

 
AND SHE'S BACK AGAIN!!! WOOHOOOO...... Jo men tjaaaaa! De va ju bara 6 månader och åtta dar sen senast jag uppdaterade här men nu kände jag att det faktiskt var på tiden att kicka igång det igen! Speciellt när jag insåg efter att jag bokstavligen talat dammade av laptoppen hur mycket material jag har samlat på mig de senaste månaderna! JAUSA! Ja ni kan ju tänka er en makeupartist som arbetar minst ett par dar i veckan + det jag gör hemma!
 
Anyway jag inleder denna nya era med att bjuda på en snäll version av en av vårens största trender: Orangea läppar! Om du, olikt mig, är lite rädd för att köra på med det starkaste orangea på läpparna det första du gör så är Make Up Stores läppstift Prairie det där perfekta, vardagliga, lagoma (oh yes you read it!) stiftet för dig!
Och för att visa det så gjorde jag två olika vardags-looker med just detta stift. På de första två bilderna är stiftet det enda smink jag bär! För att visa att stiftet till och med är snyggt, bara det! Dessutom en perfekt look om du vill pigga upp med lite färg de där sommardagarna då det är så skönt att inte slänga på sig allt för mycket smink. Eller om du, som jag hade tänkt göra, villa hotta upp sommarens "strand-look".
På den andra bilden ser ni mig i min favorit look på vardagarna just nu. Detta är en snygg look som man slänger på sig på 10 min och bara behöver ett fåtal produkter (det bästa som finns när man har brottom).
 
Ja det var nog allt jag hade att säga för idag :) Hoppas ni får ha en trevlig kväll så hörs vi strax igen
 
Kramiz/
Johanna
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela