My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

With a love this deep we don't need no sleep!

Publicerad 2014-05-15 19:16:00 i Dagens make up,

Så nu är jg färdig med uschligheterna för ett litet tag och för att jämna ut det bjuder jag på denna guld/lila makeup som jag gjorde i vintras, men är en look som alltid kommer funka! Det är skuggorna E/D Carat och M/S Diva från MUS jag har använt och den guldiga pennan jag har i vattenlinjen heter Czar. Minns inte riktigt allt jag har använt i dessa sminkningar som är lite äldre men jag ska försöka iaf ;)
 
Jag har så sjukt mycket sminkningar jag vill dela med mig av gamla som nya så jag ska försöka mixa ihop de så gott jag kan ;) är det något speciellt ni önskar så är det bara att hojta till på ett eller annat sätt! Skriv en kommentar här, skicka ett meddelande på facebook eller skriv på Instagram! På instagram hittar ni mig under @mymakeupconfession ;)
 
Så vad har ni hittat på idag? Jag är så galet uttråkad! Är det illa om jag säger att jag har haft på tok många dagar ledigt i rad? Det hade nog inte varit så farligt om det hade varit fint väder och jag inte var den enda som var ledig.... men nu är det ju så att det har regnat och alla andra har jobbat :/
bröööööööööööl!
 
Kramiz/
Johanna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela